Reklama

poniedziałek, 21 września 2015

10 pytań do Macieja Miszkina : Czyli mój pierwszy "wywiad"





Na początku chcę podziękować Maćkowi, za to, że odpowiedział na moje pytania. Dlaczego wybrałem akurat jego ? Ponieważ ma bardzo dobry kontakt z fanami, oraz zrobił zaskakujący jak dla mnie progres w sztuce bokserskiej. Przyznaję, że czekam na jego kolejną walkę ( oby z Gargulą na PBN ) i, że nigdy nie zapomnę jak rozbił Głaza :)

1. Czy jako dzieciak byłeś rozrabiaką ?

Tak. Na wszystkich uroczystościach miałem twarz posiniaczoną. Pasowanie na ucznia, pierwsza komunia itd. Przez całą podstawówkę. 

Mnie ta odpowiedź rozwaliła :)

2. Kiedy narodziła się zajawka na sporty walki ?

Jak obejrzałem "Krwawy Sport". Pasja była zawsze, ale bylem stopowany przez rodziców, aż do samodzielności, bo bylem do tego predysponowany :)

3. Ulubiony fighter aktywny i nieaktywny ?

Aktywny Miguel Cotto, nieaktywny Fernando Vargas.

4. Co ukierunkowało cię na boks i czy gdyby np. w kickboxingu były lepsze warunki zostałbyś tam ?

Nie zostałbym w kickboxingu, bo boks kochałem zawsze i trenując kopanie oglądałem tylko zawodowy boks z USA. Głęboka specjalizacja i zasady ograniczone tylko do uderzeń rękoma sprawiają, że zawodnicy biją najmocniej i najładniej.

Ta odpowiedź bardzo mi się spodobała :)

5. Jak bardzo przeszkadzają w boksie nawyki ze sportów " kopanych " i czy nadal je masz ?

Zapomniałem o wszystkim innym, bo tylko to pozwoli mi być lepszym w tym co robię. Dobre nawyki w kickboxingu, są złymi w boksie, dlatego naturalne jest że przeszkadzały.

6. Do ilu kg dochodzisz w okresie roztrenowania ?

85 kg sporadycznie 87 kg.

7. Gdzieś wyczytałem , że robiąc wagę jesz potrawę z czekoladą, więc czy ten przepis jest tajemnicą ? ;)

Ostatnio była u mnie telewizja, która to nakręciła, ale generalnie przepis udostępniam osobom którym udzielam odpłatnych porad dietetycznych.

8. Szatnia przed walką : Jak zajmujesz sobie czas, twoja metoda na walkę ze stresem ?

Rutyna. Przyjście, rozpakowanie torby, wiązanie rąk, modlitwa, rozgrzewka.

9. Roy Jones Junior czy Bernard Hopkins w wadze średniej, obaj w prime, czy Bernard dałby radę ? 

Spotkali się i Bernard nie dał rady. To była walka geniuszu z perfekcją. Wygrał geniusz.

10. Odnoszę wrażenie, że jesteś bardzo zapracowanym człowiekiem, masz czas na sen ? :)

Tak sen jest ważny. Chodzę spać wcześnie, bo wcześnie wstaję. Odpuściłem telewizor poza wyjątkami. To pomogło.

Dzięki i pozdrawiam

Dzięki :)

profile bloga:
https://www.facebook.com/pages/Kochamboks/135156249982908
https://twitter.com/kochamboks
https://plus.google.com/114583637327968302406/posts?hl=pl

foto
www.brykczynski.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz