Reklama

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pacquiao vs Bradely II - 12 Kwietnia !





Będziemy mieli rewanż i szczerze cieszy mnie to !

Manny Pacquiao (55-5-2, 38 KO) i Timothy Bradley (31-0, 12 KO) już raz się spotkali i wynikło wtedy sporo kontrowersji związanych z werdyktem.

9 czerwca 2012 r. Amerykanin został ogłoszony zwycięzcą. Decyzja była niejednogłośna a w mojej ocenie i wielu innych punktujących walkę wygrał Pacquiao. Niektórzy bronili oficjalną ocenę, jednak jak dla mnie ogłoszenie wygranej Tima było zwykłym oszustwem, nieporozumieniem.

Wygraną Pacquiao widział nawet ojciec Floyda Mayweathera Juniora, oraz wielu "ekspertów"

Los Angeles Times: 117-111, The Guardian: 117-111, Dan Rafael dla ESPN: 119-109, Fox Sports: 119-109, Harold Lederman dla HBO: 119-109, Fighthype: 116-112, Daily Telegraph: 117-111, EastSideBoxing: 118-110, Yahoo! Sports: 117-111, Associated Press: 117-111, oraz Amir Khan dla Primetime: 116-112.

Przyznam, że jak widzę 119-109 dla Filipińczyka to też myślę o nieporozumieniu...Zaskakujące są te rozbieżności. Odnoszę wrażenie, że nawet ludzie siedzący wysoko w bokserskim biznesie, często nie umieją punktować, lub robią to przez pryzmat sympatii czy dolarów...

Walka była dość wyrównana, ale ja nie wypunktowałbym jej w życiu dla Bradleya, musiałbym wyraźnie mu sprzyjać i każdą rundę bliską dawać jemu. Maksymalnie można było ogłosić remis. Według mnie Manny zwyciężył 115-113 lub 116-112.

Tym razem Filipińczyk może mieć jeszcze trudniej. Bradley po głupiej taktycznie, lecz świetnej pod kątem emocji walce z Prowodnikowem, kapitalne boksował z Marquezem. Tim jeśli jest skoncentrowany potrafi walczyć mądrze, ma dobrą szybkość, obrony, pracę nóg, zadaje szybkie serie, to zawodnik niewygodny i inteligentny z dobrą kondycją.

Czy obecny Manny pokaże, ogień i zdoła wywalczyć pas WBO w półśredniej ? Nie jestem tego taki pewny. Owszem zwyciężył Riosa, ale Brandon i jego boks mają niewiele wspólnego z Bradleyem. Pacquiao ma już masę walk zawodowych, prawie dwukrotnie więcej niż Tim.

Dla mnie to jest dobre i potrzebne zestawienie, trzeba wyjaśnić wszelkie niedomówienia. Walka odbędzie się 12 Kwietnia w MGM Grand w Las Vegas.

zapraszam :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz