Reklama

sobota, 4 stycznia 2014

Barthelemy mistrzem IBF w super piórkowej + materiał dotyczący kontrowersji dotyczących nokautu.


zdj - boxingscene.com


 Ostatnio często rozmawiamy o Guillermo Rigondeaux, ale tym razem to inny Kubańczyk jest bohaterem.

Na gali w Stanach Zjednoczonych Rances Barthelemy ( 20-0, 13 KO ) sięgnął po tytuł mistrza świata IBF w super piórkowej. Wygrana nad Argenisem Mendezem ( 21-3-1, 11 KO ) nie jest jak dla mnie niespodzianką, ale spodziewałem się walki na pełnym dystansie. Tymczasem wszystko skończyło się w drugiej odsłonie.



Na zagranicznych portalach pisze się o kontrowersjach, ja jeszcze walki nie miałem okazji zobaczyć. Później skomentuję, bo ze zdjęć nie dowiemy się o co dokładnie chodziło. Nie mniej jednak cieszy mnie to, że kolejny Kubańczyk daje radę !


edytowane :
Materiał z ESPN dzięki któremu można wyrobić sobie własne zdanie dotyczące zakończenia walki.


Oraz cała walka z You Tube


zapraszam :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz