Reklama

niedziela, 12 stycznia 2014

Artur Szpilka zły na PPV - popieram !


źr. wywiad z Polakiem z ringpolska.pl, moje przemyślenia.


Właśnie obejrzałem wywiad i bardzo podoba mi się postawa Artura Szpilki, który wylatuje na walkę z Bryantem Jenningsem.

" Ja nic o tym nie wiedziałem, że ma być w PPV, sam jestem troszkę na to zły, bo miały być inne założenia. Tak inaczej się dogadywałem i troszkę jestem na to wkurzony "

" Miało być w otwartym Polsacie, teraz dowiaduję się, że jest w PPV, znowu trochę złości ". Polak nie chciał za bardzo komentować sprawy, ale swoje dodał.

" Chciałbym, żeby to zobaczyło więcej Polaków, ale wiadomo, że jak człowiek, przeciętny Kowalski ma wstać rano o czwartej w nocy i zapłacić 50 zł to mu się to nie uśmiecha, woli pewnie gdzieś na internecie. Jestem przekonany, że wiele osób tak zobaczy a jak ma wstać i za darmo obejrzeć to z miłą chęcią wstanie i wiem ile osób jest napalonych na tą walkę. No szkoda, no chciałbym by zobaczyło to więcej osób i powiedziałem, że wychodzę nawet za darmo byleby to było na otwartym Polsacie. Ja tam nic nie chciałem a teraz jak będzie w PPV to ja też sobie nie pozwolę na pewne rzeczy, koniec kropka. "

W pełni popieram Artura, Polsat doi nas kibiców sportów walki na każdym kroku. Płacimy abonamenty i mamy jeszcze to cholerne PPV gdzie tylko się da.
Jeśli tak zrobią to na pewno wielu z nas obejrzy na streamie w internecie, które się znajdą.
Szpilka też ma rację jak zrobią PPV to powinni mu dopłacać pieniądze. Telewizja myśli tylko o swoich zyskach. Gdy mamy najlepiej zapowiadającą się walkę z Polakiem od lat, którą praktycznie Szpilka sam sobie nagrał, Polsat już wyczuł interes i chce wprowadzić PPV ?

Żenada ! Ja nie kupię ! Mogą mnie pocałować w cztery litery.

zapraszam :
https://twitter.com/kochamboks
https://plus.google.com/114583637327968302406/posts?hl=pl




2 komentarze:

  1. poroniony pomysł , PPV na walke o 5 rano , ktora leci na HBO wiec streamow bedzie od zaje..nia
    rekordu to oni nie zrobią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby nie było ale jak będzie to gruby pal Polsatowi między uda.

    OdpowiedzUsuń