Reklama

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Artur Szpilka cofnięty do Polski - pechowa 13 czy zagranie Amerykanów


zdj-krakow.naszemiasto.pl
źródło-ringpolska.pl/autor



                              Jak mam nie wierzyć w przesądy. Artur Szpilka (16-0, 12 KO) wyleciał do Stanów Zjednoczonych 13 dni przed walką z Bryantem Jenningsem (17-0, 9 KO). Polak wyruszył, by wykorzystać swą życiową szansę i został cofnięty na lotnisku w Chicago.

Jestem zszokowany, nie wiem o co chodzi, ale liczę, że uda się te sprawy załatwić.

Z drugiej strony mimo tego, że nie chcę snuć teorii spiskowej, to mam wrażenie, że chcą nam wymęczyć Szpilkę lotami przez Ocean w te i wewte ! Amerykanie zrobią wszystko, by mieć znów świetnych ciężkich. Niby tu promotor Jenningsa sprawy pomaga załatwić, ale równie dobrze ktoś mógł zaplanować ten cały cyrk.

Podobno chodzi o jakiś nieważny dokument i Artura wsadzono w samolot do Monachium.

Jeśli to zaniedbanie ze strony boksera i teamu to naprawdę porażka i rzucenie kłody pod własne nogi, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

Amerykanie mają podobno pretensje o pobyt Artura w więzieniu i jakieś tam papiery z tym związane, ale przecież on już walczył kilka razy w USA ! Raptownie teraz, przed dużą walką na HBO coś jest nie tak ? Podejrzane...

Jak tu nie myśleć, że chcą go wymęczyć ? Nie potrafią walczyć fair play. Jestem pewny, że okaże się, że Szpilka może walczyć, ale boję się, że 3 loty przez Atlantyk go wykończą...Do tego dochodzi olbrzymi stres z całą sytuacją.

Amerykanie ewidentnie lecą w kulki ! Chcą ułatwić Jenningsowi zadanie. Wmawiają światu, że Wilder bumo-killer powinien walczyć o pas, wykańczają Szpilkę jeszcze przed starciem z Jenningsem.

To jest żenujące, ktoś tu nie potrafi walczyć sportowo i to nie są Polacy !

W rozmowie z ringpolska.pl Andrzej Wasilewski powiedział :

"W Stanach sprawą Artura zajmuje się jego współpromotor a zarazem świetny prawnik Leon Margules, którego wspiera wynajęty specjalnie na tę okazję ekspert od prawa imigracyjnego. Robimy co w naszej mocy, żeby Artur zaboksował z Jenningsem. Na chwilę obecną wolę powstrzymać się od obszerniejszych wyjaśnień "

Walka będzie co do tego nie mam wątpliwości, tak jak nie mam ich twierdząc, że druga strona jest zdolna do nieczystych zagrań.

Myślę, że to nie jest wina pechowej 13...
Za pieniądze i dla pieniędzy niektórzy zrobią wszystko.

Nie trzeba wiele, aby byłego więźnia przetrzepać lepiej niż zwykle, wystarczy czyjeś słowo, czy odpowiednia ilość $.


Szkoda mi Artura, szkoda mi Fiodora Łapina i wszystkich, którzy włożyli masę pracy w przygotowania zawodnika i dopięcie tej walki. Oby się udało. Mówi się o papierku z konsulatu amerykańskiego ? Ciekawe, kto zadbał o to, aby coś co wcześniej prawdopodobnie nie było wymagane teraz było tak potrzebne. Gdyby Szpilka nie walczył kilkukrotnie w USA zrozumiałbym, ale jak ktoś nie widzi, że coś tu nie gra to już nie mój problem.

zapraszam :
https://twitter.com/kochamboks
https://plus.google.com/114583637327968302406/posts?hl=pl




8 komentarzy:

  1. Dziwne,nie wierzę w to,że polska ekipa nie dopatrzyła czegoś z tym dokumentem.Mi tez się wydaje,że to jakaś zagrywka amerykanów,wymyślili,że potrzebują nowy papier. a ten stary już wygasł.Może rzeczywiście chcą Artura zmęczyć i zestresować,nieładnie grają,jeśli to prawda....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo myślę, walczył kilkukrotnie tam i było ok.
    Trochę $ i wszystko się da zrobić a wygrany tej walki może być kopalnią pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam sie na tych wszystkich prawnych aspektach , jedno jest pewne sytuacja jest na maksa h...a , nie wierze w teorie spiskowe ktos po prostu nie dopiulnował swoich obowiązków , zal mi szpilki i kibiców

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal nie wykluczam, że strona amerykańska maczała w tym palce.

    Ale z czasem bardziej myślę, że może nawet ktoś zawistny od nas podzwonił, żeby utrudnić Szpilce stoczenie walki życia, tam wystarczy wspomnieć, że to były więzień i już mogą robić problemy.

    Mi tu ewidentnie coś nie gra. Nie piszcie mi , że Wasilewski za tym stoi, że on nie chce tej walki i takich rzeczy, bo będę usuwał lub zablokuję komentarze, to jest mój blog i takich wpisów hejterskich tu nie chcę i tu ich nie będzie. Dotyczy to nie ciebie milan tylko innej osoby, która tu takie rzeczy napisała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilka na szczęście jest już w PL ma umówione spotkanie i oby było ok.
    To walka na którą czekam długo i jestem zły jak tylko wstałem i to przeczytałem i będę dopóki nie dowiem się, że wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ci co piszą, że Wasilewski sam sobie to robi mają efekt Czarnobylu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie , yale wydał na sparingpartnerów , hotele , przeloty i sam uknuł to wszystko bo ma za duzo kasy

    dzisiaj za duzo nie wchodze na orga bo domyslam sie co sie tam dzieje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam coraz rzadziej zaglądam. Coraz bardziej zauważam chore podejście do Wasilewskiego itp, sam ich nie raz krytykowałem ale wszystko ma swoje granice.

    OdpowiedzUsuń