Reklama

czwartek, 19 grudnia 2013

Tomek Adamek chce walki z Władimirem .


źródło-fakt.pl




                       Polak mówi, że jego celem nie jest pozostawiony przez Witalija pas WBC. Osobiście dziwi mnie taka deklaracja. Przecież o ten właśnie tytuł  Adamek boksował ze starszym z ukraińskich braci, przegrywając przed czasem.

Według faktu, który bywa plotkarskim źródłem, więc nie mi oceniać czy słowa Polaka są prawdziwe -Tomasz powiedział :

"Witalija już nie dopadnę, ale został jego brat – mówi Faktowi Adamek. – Nie podnieca mnie to, że jest wolny pas WBC. Moim celem jest pojedynek o mistrzostwo świata federacji IBF. W kwietniu będę walczył o pozycję numer dwa w tym rankingu z Wiaczesławem Głazkowem, a potem być może od razu z Władimirem. Wszystko zależy od promotorów, ale mój cel na rok 2014 jest jeden: pojedynek o mistrzostwo świata z Kliczką. Teoretycznie jest możliwa mistrzowska walka także w WBC, bo jestem wysoko na listach tej federacji, ale to takie gadanie. Najpierw muszę i tak pokonać Głazkowa.
„Góral” miał boksować z Ukraińcem w połowie listopada, ale się rozchorował i to starcie zostało przełożone. Teraz jest już zdrowy, ale na razie jeszcze nie trenuje.
– Przygotowujemy się do świąt Bożego Narodzenia – mówi. – Prezentów nie chcę, bo mam ten najwspanialszy: rodzinę. Najważniejsze, że jestem zdrowy. Zaraz po Nowym Roku ruszam z treningami."


Jeszcze niedawno słyszeliśmy, że droga Adamka to droga po WBC, teraz już celuje w IBF ?

zapraszam :
https://twitter.com/kochamboks

2 komentarze:

  1. nic tylko szczescia życzyć , bo będize potrzebował duzo szczęscia żeby w ringu mu sie nic nie stało i nie pisze tego jako hejter ale obiektywnie oceniam rzeczywistosc
    moim zdaniem szans na walke z ładem , z racji ilosci pasów Władka nie ma zbyt duzych a na razie niech sie skupi nad Glazkowem bo to bedzie ciezka walka dla niego

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, szans na wygraną z Władimirem Tomek nie ma żadnych. Na walkę niewielkie, kolejka jest długa.

    OdpowiedzUsuń