Reklama

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Sasun Karapetyan - zawodnik z potencjałem.

foto-bokser.org

         


                       Postanowiłem poświęcić kilka chwil jednemu z braci Karapetyan, ponieważ zaimponował mi swoją ostatnią walką. Saun w szóstym zawodowym pojedynku miał bardzo trudnego rywala. Łukasz Maciec na głowę bije Karapetyana doświadczeniem z ringów profesjonalnych, jednak miał z Sasunem sporo problemów, wygrał dosłownie minimalnie.
                       Przed galą w Radomiu wydawało mi się, że Maciec udzieli lekcji boksu przeciwnikowi, ale Sasun pokazał, że potrafi dobrze boksować, że ma dobre techniczne podłoże i może sporo w tym sporcie osiągnąć. Z przyjemnością zobaczę walkę rewanżową bohaterów z niedzieli. Karapetyan rzucił się na głęboką wodę i nie utonął, poradził sobie całkiem dobrze. Szacunek za podjęcie prawdziwego, sportowego wyzwania, za postawę. Sasun miał lepszego przeciwnika niż wielu pięściarzy po kilkunastu walkach, czy kilku latach kariery, ten chłopak nieco ponad rok jest zawodowcem... Przyszłość przed nim, liczę, że będzie godnie reprezentował Polskę. Jestem pewny, że walka z Maćcem da mu więcej niż kilka pojedynków z karykaturami bokserów. Oby więcej takich odważnych zestawień w polskim boksie, gdzie często brakuje nam emocji a zawodnicy są hodowani jak drzewka w palmiarni.

zapraszam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz