Reklama

sobota, 19 października 2013

Michał Żeromiński - Miłe zaskoczenie ! Jest potencjał.


                       Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony postawą Michała Żeromińskiego  ( 5-1, 1 KO ) w walce z Rafałem Jackiewiczem ( 43-11-2, 21 KO ). Panowie właśnie skończyli pojedynek na gali w Wieliczce. Jednogłośnie wygrał Rafał 78-74, 80-72, 80-72. Jak dla mnie punktacja 78-74 jest najlepsza.


                        Spodziewałem się lania jakie sprawi 36 latek - 26 latkowi. Nic takiego nie miało miejsca, panowie toczyli całkiem wyrównany pojedynek.
                        Mimo, że były mistrz Europy i pretendent do mistrzostwa świata ( Jackiewicz ) wygrał zasłużenie po 8 odsłonach na punkty, to ewidentnie było widać, że niedoświadczony jeszcze na ringach zawodowych Żeromiński ma duży potencjał ! Michał na co dzień boksuje w wadze półśredniej ( do 66,678 kg ), dziś w Wieliczce limit był wyższy bo wynosił 70 kg, dodatkowo treningi boksu łączy z pracą.  Z tego co widziałem, temu młodemu chłopakowi to nie przeszkadzało. Dobry przegląd, praca nóg, łatwość zadawania ciosów, bloki, balans, 8 starć z takim rywalem w 6 zawodowej potyczce ? Brawa Dla Michała Żeromińskiego! Taka porażka, walka daje mu więcej niż hodowanie rekordów do 30-0 jakie wielokrotnie widzimy. Szczerze cieszę się, że ktoś potrafi pozytywnie zaskoczyć na naszym bokserskim podwórku, chłopak którego skazałem na lekcję boksu i nokaut zasługuje na zwrócenie honoru i szacunek. Oby więcej takich niespodzianek. Od dziś jestem fanem tego pięściarza. Ma umiejętności, jest twardy oraz co ważne posiada serce do walki, może nam dać wiele dobrych chwil w przyszłości.
                          Mam nadzieję, że Żeromiński zostanie doceniony, zauważony i, że będzie mógł skupić się tylko na boksie, bo w tym jest dobry.


Zapraszam do polubienia :
https://www.facebook.com/pages/Kochamboks/135156249982908
https://twitter.com/kochamboks

2 komentarze:

  1. 26-lat ma Michał nie 24. Ma duży potencjał i dał naprawdę dobrą walkę z Jackiewiczem. Też bardzo liczę na wsparcie linansowe dla Zeromy bo po prostu szkoda marnowac tak ciekawego zawodnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Damian pomyliłem wiek, odmłodziłem go, ale zdania nie zmieniam , jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń