Reklama

sobota, 23 lutego 2013

Wypowiedź Zimnocha


                             
                              Krzysztof Zimnoch (14-0-1, 11 KO) rozbił Damiana Trzcińskiego w pierwszej rundzie walki na gali Polsat Boxing Night 2, a  po wykonanej robocie powiedział kilka słów, w tym część o Arturze Szpilce.
                            Widać, że Polsat i Mateusz Borek nakręcają atmosferę na starcie krewkich Polaków.
                        Dziennikarz sam sprowokował dyskusję, przypominając masę gorzkich słów Szpilki na temat Krzyśka .
                     Według mnie już zapowiedź walki Zimnoch-Mollo jest przygotowaniem gruntu pod pojedynek ze Szpilką. Takie korespondencyjne rywalizacje zawsze dobrze działają na wyobraźnię kibiców. sądzę, że telewizja i promotorzy zwietrzyli w tym interes, pieniądze, więc jak one będą się zgadzały, to być może dojdzie do wyczekiwanego starcia młodych polskich ciężkich. Chyba nikt rozsądny zajmujący się bokserskim biznesem nie zmarnuje potencjału jaki drzemie w tym zestawieniu ( Choć u nas wszystko jest możliwe ).
                        Moja sympatia zaczyna przechodzić na zawodnika z Białegostoku ( Zimnoch ), który nie rzuca jedynie mięsem w stronę Szpilki, Artur w jego stronę rzuca ciągle jakimiś obelgami, które mnie już drażnią.  Zimnoch natomiast skutecznie prowokuje narwanego, młodszego Szpilę, to może być jego atut , rozgrywa się wojna psychologiczna.
                    Krzysztof musi jednak najpierw pokonać Amerykanina, z którym miał problemy Artur ( o ile ta walka stanie się faktem ). Mollo tym razem może być w o wiele lepszej dyspozycji niż miał w starciu ze Szpilą w Chicago.
                    Jeśli Zimnoch wygra to bardziej przekonująco niż Artur, Szpilka stanie pod ścianą i presja może zacząć mu ciążyć a emocji to on za dobrze nie trzyma na wodzy.
                      Dawno nie było takich nerwów i takiej niechęci pomiędzy zawodnikami na naszym podwórku, to musi mieć finał w sportowej rywalizacji. Dla dobra ogółu.

http://www.facebook.com/pages/Kochamboks/135156249982908

10 komentarzy:

  1. prosze o relacje z prizefightera. Na orgu napisane tylko ze wygrał harrison a mnie interesuje cały turniej, a nie amatorskie podejscie do sprawy rodem z faktu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzyj na Boxing. pl tam jest opis,ja póki co turnieju nie widziałem, tylko porażkę Alberta, nie będę pisał o czymś czego nie oglądałem napiszę o Sosnowskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety moim zdaniem przy okazji walki Zimnoch vs Szpilka czeka nas najgorszy trash talk w hisotri polskiego boksu zawodwego ,
    Yale musi wziąść Szpilke na rozmowę bo jego ostatnia wypowiedź nie trzyma już żadnych , nawet najgorszyhc standardow , widać że gadanie czy łapina czy yale za bardzo na Niego nie wpływają , moim zdaniem niech zabiora mu z 2 mc pensje , moze to odczuje i sie opamieta
    Zimnoc niestety dostosowuje sie do poziomu Artura , zachowanie po walce z trzcinskim żenujace , głupie wypowiedzi nastawione na ubaw publiczności
    walka ma duży potencjał , zdania nie zmieniam że Szpilka to wygra przez KO ale niestety cała otoczką wokoł tej walki zaczyna mnie zniesamaczać

    OdpowiedzUsuń
  4. Milan zgadzam się z tym, że Szpilka przegina, wczoraj też dodał jakiś marny wpis, nie popisał się...
    Powinni zabrać mu na jakiś czas internet, lub go dawkować, sprawdzać co wypisuje.
    Zimnoch reaguje, do niego nic nie mam, takie bluzgi i oskarżenia jakie kieruje Szpila i sposób w jaki to robi powoduje reakcję a, że Zimnoch nie jest super elokwentny to jakoś i tak próbuje nie odpuszczać i dobrze.
    Z tym, że musiałby 5 lat nie trenować to nieźle powiedział :)
    Ja też chcę tej walki ale nie mam ochoty słuchać kto jest konfidentem, kto sprzedał, jakiś pierdół z życia prywatnego, dla mnie to stek bzdur, dziecinada to co odwala Szpila ostatnio.
    U mnie chłopak traci poparcie, nie raz się go broniło ale nie będę popierał skrajnej głupoty.

    Zobaczymy Zimnocha z Mollo, który powinien być w lepszej formie niż ze Szpilą.

    Wg. mnie Zimnoch nie popełnia takich błędów jest rozsądniejszy w ringu a jak Szpilke poniesie, Zimnoch go usadzi. Artura spalą te jego nerwy w końcu. Myślałem, że on to będzie kontrolował ale nie....

    PS z Pricem domysły były dobre.
    Padł

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja tez Szpilki czesto bronie ale jego ostatnich zachowan bronic nie zamierzam , Wasyl musi stworzyc nowy regulamin dla tego chlopaka bo kazdy talent mozna rozwalic prze " głowę "
    z price trafiłeś po mistzrowsku , ja arczej stawialem na to ze Tony jedzie po ostatnia duzą wypłatę ( patrzac chociazby an jego wage )
    dla mnie niespodzianka , juz czekam jak skomentuje to Fury ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wadze też miałem wątpliwości po co Thompson tam pojechał. Ale jak widać pierwsze rundy były kluczowe.

    Fury ma teraz niezły ubaw, jego rywal w UK przegrał z nim bez walki i cofnął się daleko.
    Fury nie musi z nim nawet się mierzyć, jest dużo przed nim na dziś dzień.

    Wracając do Szpilki to jeszcze niedawno były pokorne wywiady, wydawał się mądrzeć ale łatwość wyprowadzania go z równowagi zadziwia...Przecież każdy mądry rywal będzie z tego korzystał.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jesli nie opanuja głowy to nie ma mowy o walkach z czołowką bo kazdy zawodnik z doświadczeniem to wykorzysta

    Fury na razie jest o kilka długości przed resztą prospektów , jeśli pokona Cunna , a uwazam ze da rade go wypunktowac, bedzie o krok od walk mistrzowskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co Tyson ma dobrze dobieranych rywali, bo sam jest duży i bardzo mobilny. Cunnna podejrzewam znokautuje, najpierw obijając go, tańcząc i smarkając w rękawice:)

    Fury by Szpilkę na konferencjach i twitterze czy tam FB tak zdenerwował, że Artur zapomniałby po to tam ( w ringu )jest....

    OdpowiedzUsuń
  9. haha panowie chcemy dobrze ale jak czytam to tak z boku to mam jedno główne wrażenie -chcecie by szpilka był grzeczny / znormalniał, a metody ku temu jak dla psa, albo małego dziecka, -odciąć internet, nie wpłacić kasy.. Niestety to nie przedszkolak a dorosły facet, nic go nie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kiedy psy siedzą na necie lub zarabiają pieniądze ?
    Ja oczekuję, że swoją wartość będzie pokazywał w ringu a nie pisząc na portalach społecznościowych śmieciowe teksty w stronę Zimnocha. Mnie to nie kręci, nie o to w boksie chodzi wg. mnie.
    Ja oczekuję walk w ringu a nie słuchania kto jest konfidentem wg. Artura. Raz, ok ale to się powtarza i nie mam zamiaru mu przytakiwać.
    Tyle w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń