Reklama

wtorek, 19 lutego 2013

Andrzej Gołota w skrócie


                             Już 23 lutego, czyli w sobotę Andrzej Gołota (41-8-1, 33 KO) stanie do walki z Przemysławem Saletą (43-7, 21 KO). Obaj panowie do najmłodszych nie należą, więc nie ma co się spodziewać  najwyższej formy . Także można zerknąć na to, co przede wszystkim Gołota potrafił dosłownie wyprawiać w ringu, gdy był w szczytowej dyspozycji. Trzeba przyznać emocji nie brakowało. To za te dostarczone emocje wielu kibiców wręcz wielbi Gołotę do dziś.
Filmik z You Tube autor morderca zringu. Dobra muzyka.    

        http://www.facebook.com/pages/Kochamboks/135156249982908              

2 komentarze:

  1. do Gołoty nie pasują takie słowa jak skrót czy pigułka :)
    walki z Bowe to klasyka wagi ciężkiej , nie wiem jak ty ale ja za kazdym razem jak ogladam to mam nadzieje ze zakonczenie bedzie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha żeby to było możliwe :)
    Ja mam trochę inaczej, zawsze jestem zaskoczony, że tak to się kończy, nie rozumiem dlaczego po dziś dzień :)

    Żeby dwa razy....

    OdpowiedzUsuń